بررسی بازی Griftlands


بررسی بازی Griftlands
بررسی بازی Griftlands

بررسی بازی Griftlands

Griftlands یک بازی عرشه سازی است که در یک سیاره بیگانه بریده بریده قرار دارد و درگیری به خنجر تیز یا شوخ طبع تر نیاز دارد. ابزارهای شما برای زنده ماندن در کارت هایی قرار می گیرند که در طول ماجراجویی رشد می کنند و تکامل می یابند. کارت مبارزه با کارت Klei Entertainment شبیه بازی هایی مانند Slay the Spire است ، اما تمایز دهنده یک دنیای بهم پیوسته و پر از شخصیت و جناح است که در آن اعمال و روابط شما واقعاً مهم هستند. Griftlands در حالی که خارش من را برای ماشین های ساخت و ساز عرشه پیچیده خراشیده می کند ، روایتی راضی کننده ارائه می دهد.

بخش عمده ای از اقدامات Griftlands در حین مذاکرات و نبردهای داغ حول و حوش کارت است. با این حال ، سیستم های جنگ و مذاکره هر دو دارای عرشه و مکانیک سفارشی هستند. نبردها یک مبارزه فیزیکی مستقیم به جلو است که در آن شما از کارت های حمله ، دفاع و تقویت برای شکست دادن نیروی مقابل استفاده می کنید. این کارتهای افزایش از طریق ایجاد خسارت در طول زمان برای افزایش قدرت حملات دیگر ، کار بزرگی انجام می دهند و عمق استراتژیک را به عمل می آورند. دشمنان و متحدان باهوش هنگامی که سلامتی آنها به زیر آستانه خاصی برسد ، دچار وحشت شده و تسلیم می شوند. این سیستم هوشمندانه به شما یک گزینه قدرتمند و جذاب برای در امان ماندن یا اعدام دشمنان خود می دهد ، اگرچه تصادفاتی رخ می دهد و افراد می توانند بدون توجه به قصد شما بمیرند. کشتن دشمن به شما پاداش می دهد تا کارتهایی به عرشه شما اضافه کند ، اما مرگ آنها باعث می شود مردم از حقوق بازنشستگی شما در اثر خشونت آگاه شوند و می توانند دوست قربانی را به دشمن تبدیل کنند. من از حفظ تعادل ظریف و زنده نگه داشتن دشمنان در حین اعزام گروه های مختلف آنها برای حفظ جایگاه شخصیت من در جهان تا حد ممکن بکر لذت بردم. افزودن این پازل جنگی به برخوردها به طرز شگفت انگیزی عامل را در سیستمی گسترش می دهد که برای کشتن یا کشته شدن به راحتی جوش می خورد و به افزودن سهم اضافی به هر برخورد کمک می کند.

از طرف دیگر ، مذاکرات قسمت مورد علاقه من در این بازی است. من عاشق دیدن مکالماتم از طریق مکانیک بازی هستم تا درخت گفتگوی معمولی. علاوه بر این ، من قدردانی می کنم که می توانم بدون استفاده از تاکتیک های خشونت آمیز ، درگیری ها را کنترل کنم. این بحث ها هنگام تلاش برای به دست آوردن اطلاعات ، تحت فشار قرار دادن چند شیب دیگر در یک کار به اتمام رسیده یا روحیه دادن به حریف قبل از یک مبارزه واقعی آغاز می شود. هدف شما این است که از حل بحث اصلی مخالف خود بکاهید. استدلال های جانبی تأثیرات مختلفی در بحث دارد ، به نفع خودتان است یا از حریف جلوگیری می کند. این استدلالهای اضافی جدا از بحث اصلی شماست و باید از آنها دفاع کرد گویا در نبرد متحدان هستند. شکست در یک مذاکره بازی را به پایان نمی رساند ، بنابراین مذاکرات یک راه حل پیچیده ، سرگرم کننده و کم خطر برای برخی مشکلات ارائه می دهند. از دست دادن یک مذاکره ممکن است به یک درگیری فیزیکی منجر شود ، اما صحبت کردن می تواند از برخی برخوردها جلوگیری کند یا در هنگام دعواهای خیابانی علاقه مندان ایجاد کند ، بنابراین معمولاً ارزش شلیک دارد. من در ابتدا یاد گرفتم که مجموعه دوم مکانیک کارت را کمی طاقت فرسا می دانم ، اما در نهایت من طعم و مزه و عملکرد سیستم مذاکره را بسیار عالی می دانم.

 

سه کمپین متمایز Griftlands پر از محتوای معنی دار است ، هر یک از یک شخصیت منحصر به فرد در مناطق مختلف قاره سخت هاواریا پیروی می کنند. سال به دنبال انتقام از کسی است که او را به کار بی مزد در خلیج قتل عام فروخته است. روک یک مأمور نظامی سابق متخصص جاسوسی است که هر دو طرف درگیری را در گروت بوگ کار می کند – درست مثل سکه خوش شانس علامت تجاری خود را کار می کند. اسمیت ، گوسفند سیاه یک خانواده ثروتمند ، قصد دارد با تقویت شهرت خود علی رغم شخصیت پاکیزه خود ، ارثی را که هرگز به او قول داده نشده بود ، جمع آوری کند. احساس هر سه داستان بسیار متفاوت است ، اما در کنار هم تصویری عالی از جناح ها ، مردم و مبارزاتی است که جهان را به هم گره می زند. روایت سال احساس اضطراب و وخیم تری نسبت به بقیه دارد ، در حالی که داستان اسمیت نسیم تر است و به شما اجازه می دهد در بازی یک احمق خود جذب شونده باشید. یادگیری سبک های مختلف جنگ و مذاکره آنها یک لذت است. کل بازیگران برای خلبانی سرگرم کننده هستند و هر یک از تاکتیک های متناسب با شخصیت خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اسمیت از بدنامی خود برای انجام سنگین وزن در مذاکرات استفاده می کند در حالی که سبک جنگ او ترکیبی از مشروبات الکلی سنگین و حرکات کشتی طرفدار خودآزاردهنده است. کشف روش های بهره برداری از اعتماد Rook به دستکاری در برگرداندن سکه و ایجاد ترکیب های مخرب مذاکره ، برجسته ترین نکته حضور من در Griftlands بود.

ضربات اصلی داستان از یک اجرا به بعد دیگر ثابت می ماند اما مشاغلی که هر روز به آن مشغول می شوید و انتخاب هایی که در این راه وجود دارد هر بار یک ماجراجویی جدید ایجاد می کند. ممکن است در طرف مقابل درگیری نهایی قرار بگیرید یا خود را در مقابل متحدانی قرار دهید که در اوایل اجرا با آنها دوست شده اید. این انتخاب ها باعث می شود که هر یک از Griftlands لذت ببرند و به فروش لحظات داستانی تولید شده از نظر رویه کمک کنند. همه دنیزین های نامگذاری شده در هاواریا جناح ها ، مکان هایی که در آنها رفت و آمد می کنند و سبک های مختلف مذاکره و جنگ دارند. اگر از لطف آنها برخوردار باشید ، ممکن است حتی در هنگام درگیری بپرند و دستی به شما بدهند. چند شیل صرف یک شب خوردن یک نوشیدنی با یک شخصیت کردم و روز بعد وقتی وارد یک مربا شدم لب به لب من را نجات دادند. مهم این است که در این راه دوست پیدا کنید و بدون چند نفر در کنار شما زنده ماندن دشوار است. این به یک گرفتگی جزئی منجر می شود: دلایل زیادی وجود ندارد که بخواهید شخصیت ها از شما بدشان بیاید. در یک بازی که اخلاق و روابط در هسته اصلی تعامل شما با یک جهان خشن و خطرناک است ، این واقعیت که شما نمی توانید به نوعی از احساسات منفی به نفع خود استفاده کنید برای من یک فرصت از دست رفته است.

Griftlands یک بسته بلند پروازانه است. این نه تنها دو سیستم مختلف ساخت عرشه جذاب را در یک بازی ترکیب می کند ، بلکه تلاش برای ایجاد رابطه مانند نسخه ای در مقیاس کوچک از چیزی است که من درباره Mass Effect دوست داشتم. بهترین از همه ، آن را می کشد. Griftlands با استفاده از نقاط قوت بازی های مبتنی بر کارت ، تجربه متفاوتی را با هر ماجراجویی ارائه می دهد ، کهن الگوهای مختلف عرشه را برای هر شخصیت قابل بازی ارائه می دهد و هر روز در بازی اهداف جدیدی را برای تازه نگه داشتن تجربه به ارمغان می آورد. Griftlands ممکن است مکانی سخت بخشنده و سخت برای زندگی باشد ، اما دنیایی است که دوست دارم مرتباً از آن دیدن کنم.

دیدگاه

یک پاسخ بفرست